Don't leave me hanging on like a yoyo...

Okej så om jag skulle börja för klara varför jag inte uppdaterat här på länge så säger jag att jag varit upptagen. Tyvärr pekar alla tv-avsnitten jag sett på de senste veckan åt ett annat håll. Därför skyller jag på att jag håller på att flytta mitt bloggande.

En... vad ska vi kalla det... talangscout har plockat upp på min begåvning och ehholle.blogg.se håller nu på att flytta till en av de stora host-host-got-host-ländska-hosthost nyhetssidorna. That's right. Ni kommer snart att få chansen att läsa om mina äventyr i Kunming på helagotland.se. Wiihoo. Tänkte att det skulle få mig att skärpa till mig lite iaf vilket betyder mer frekventa och mer orddentlig svänska förr än bäträ lässuplevvelsä... jag talar bra sverige.

Så vad har hänt sen senast då? Ja ni, jag har lyckats få ett nytt bankomatkort iaf vilket behövdes för att jag inte skulle mutera till ett flygande nudelmonster. Jag har i min egen klumpighet vrickat foten så den svullnat upp till det dubbla (ni som följde det gamla klassiska NARRU-projektet borde veta att jag inte klara av att vara i ett land i mer än en månad utan att stuka foten). Jag har av anledningar som inte har med foten att göra besökt ett kinesiskt sjukhus (inga detaljer). Jag har faktiskt idag varit på massage (30 spänn för en timme, hitta det priset i sverige ni!) där jag blev plågad tills jag inte kunde känna smärta mer. Jag har pluggat en deeeeel tecken (de tar aldrig slut!). I skolan har lärarna bestämt sig för att engelska är för mesar och att vi helt enkelt ska förstå allting ändå. Och slutligen har jag studerat mer tecken. Där har ni lite att bita i. Snabbt och osammanhängande men vad kan ni förvänta er av mig nu för tiden... Life rullar on.

Nästa vecka blir det i alla fall lov så då kanske jag kan fixa något kul att vara med om som ni kan få läsa om. Yeah. Hurra för kinesiska nationaldagen som kräver en veckas lov. Ut ur Kunming ska jag i alla fall och se lite av Yunnan. Kanske det till och med blir bilder... vem vet.

Usch vad jag håller på och svamlar men så är det när man bestämmer sig för att uppdatera bloggen mitt i natten. Hur var det nu den där hellström låten gick...

Det finns en blooo-ooogg där alla kan mitt namn
Jag svamlar dåliga bloggen fram

eller nåt. Svamlar tror jag den hette... eller nåt i den stilen... synd att bloggar är ett så oaudiellt medium för ansvar skulle ni fått ett riktigt masterpiece, en symfoni av toner.

Okej så sömn kanske är en smart idé ändå. Det är ju inte som att jag har förhör på tusen tecken imorgon (eller är det det). (Note to self: Skriv blogg när du inte är svinigt trött okej?)
Time to posta och i säng

Syns

Kommentarer
Postat av: Anonym moster

Får man veta adressen till nya bloggen?

2011-09-28 @ 20:12:56
Postat av: Anonym Gustav

Könssjukdom?!!!

2011-09-29 @ 17:22:32
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Gustav

Har du sett nån pokemon btw? De kryllar väl av dom där borta..

2011-09-29 @ 17:36:32
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Förvånad Moster

Könssjukdom i foten?



Det har kommit så många "nyheter" sedan jag var ung. ;0)

2011-09-30 @ 04:48:52
Postat av: Greta -The MoM

WHAT!??! Och nu menar jag:

"Jag har av anledningar som inte har med foten att göra besökt ett kinesiskt sjukhus (inga detaljer)"

2011-09-30 @ 08:29:14
Postat av: Olle

Whoops nu stack jag visst från kunming på semester till dali så då kunde jag inte svara på några frågor. Syns när vi råkas.

2011-09-30 @ 08:58:12
Postat av: Mostern

Studiebesök kanske?

2011-09-30 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0