That's the way it is...

Jag hade gjort en jätte fin film till er idag men sen så dog mitt VPN-program som jag använder för att komma in på youtube så då blev det inget. Hopp.

Anywho, helgen har varit bara bra den. Inflyttningsfest hos en dansk kompis på fredagen med massa random europeer, tacokväll och sen utgång på lördagen och så bakades det kladdkaka (eller något inte helt oliknade en kladdkaka i alla fall) igår. Man får fuska en del när man bakar/lagar västerländsk mat här om vi säger så. Så de va kul alltihop. 

sååååååå... ja... Syns

Kommentarer
Postat av: Mostern, du vet

Jag packar för några dagar i Köpenhamn, men på nåt sätt så känns det inte lika exotiskt när jag läser din blogg....

2011-10-17 @ 20:12:04
Postat av: Greta -The MoM

Även den längsta resan börjar med ett enda litet steg.

(jag ämnar nu resa mot kaffebryggaren i köket)

2011-10-18 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0