It's going to be a hard day's night

Då jag den här veckan har en vikarie som tycker det är rimmligt att förutom flera uppgifter i textboken dessutom ge oss dictation på 50 tecken som vi inte sett förut med en dags förvarning så har jag inte riktigt tid för att skriva sista delen i min resejournal. Jag tänkte istället ta chansen att snacka lite om vad som kommer ske med bloggen nu i framtiden.

Den senaste tiden har det gått riktigt bra att skriva ett inlägg varje dag men det beror till stor del på att jag har haft rätt så mycket (för mig) intressant innehåll. Faktumet är att jag tycker det är så himla tråkigt att skriva om min egen vardag. Det kanske är kul för er att läsa om hur jag sitter och pluggar kinesiska dagarna i ände men om inte jag tycker det är intressant kommer jag troligen inte skriva det. Än så länge har jag kvar några spaningar från Kina att dela med mig av men efter det får jag se hur det blir. Snart (förhoppningsvis) kommer min nya plattform för bloggandet dessutom öppna sig...

ehholle.blogg.se's framtid ser alltså minst sagt oklar men jag ska försöka att inte gå in i den bloggdvala jag hade innan lovet. Man får se.

Nu måste jag tillbaka till mina förbannade tecken. Suck. Ser ut som att jag får ta och blanda mig en kopp snabbkaffe och köra en allnighter. Yippie...

Syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0