I'm a bit sick and I'm not well

And I'm so hot cause I'm in hell!

Jag är sjuk. Det är inte roligt. Usch jag hatar att vara förkyld. Slem och hosta är fan det värsta jag vet.
Legat med lite halvhög feber de senaste två dagarna. Som tur var har jag en god vän som kunde komma med lite nylagad mat när jag var som mest sjuk. En amerikan faktiskt. Från Kentucky. Vet inte om ni känner honom. Han kom över med lite god fried chicken i alla fall..... jaaaa.... okej, jag erkänner. Jag har inga vänner. Det var bara ett vanligt KFC-bud som ville bära ut mat till mig när jag låg döende utan att kunna röra en lem. Okej?


Aaaaaaaaaaaaanyway, idag var jag i alla fall tvungen att släpa mig upp till skolan eftersom vi skulle gå igenom vad som skulle vara med på vårat midterm prov på tisdag så då kändes det lite viktigt att komma in. Verkade inte som att det skulle bli så svårt men kommer nog ändå vara tvungen att sitta hela helgen och plugga in allt jag inte orkat lära mig innan... alltså större delen av kursboken. Så det blir nog kul det.

Förhoppningsvis kommer min hals komma tillbaks från de döda så jag inte behöver ha det problemet också. Var inne på ett apotek för några dagar sen och pekade på halsen och hostade lite vilket ledde till att jag fick ett paket antibiotika och en låda "traditionell medicin"-skit. Skulle tro att det är ett virus jag fått så då är antibiotikan ju helt värdelös och den kinesiska traditionella medicinen är jag lite halv skeptisk till så då lär väl inte det funka heller. Tuggar i mig dem varje dag i alla fall så får vi se hur det går. Kanske hjälper det nåt.

Syns

Kommentarer
Postat av: Greta -The MoM

Stackars, stackars, STACKARS dig!

Förkyld och plugg är verkligen ingen cool, kul combo.

Mammahälsningar!

2011-10-22 @ 08:54:25
Postat av: Mostern

Stackars Olle! Hoppas du repar dig snabbt. Kramis

2011-10-22 @ 21:30:04
Postat av: Mostern

Stackars Olle! Hoppas du repar dig snabbt. Kramis

2011-10-22 @ 21:30:26
Postat av: Bengan

ej, ej ,ej - hoppas du repat dig vid det här laget.

2011-10-30 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0